Trust izle

Konusu: Lynn genç bir kızdır internetten tanışmış olduğu birisi ile uzun süre muhabbet eder. Daha sonra görüşmeler telefona aktarılacak ve karşı tarafın istekleri son bulmayacaktır. Seks ve cinsel içerikli istekleri ailesine anlatan Lynn babasının (Clive Owen) duruma dahil olması ile bu durumdan kurtulmaya çalışacaktır.
İlginç bir senaryoya sahip olan filmde +18 sahnelerde mevcut bu yüzden yaş sınırına dikkat etmenizi öneriyoruz.

Başlangıçta Klasik Amerikan gençlik filmi gibi gözüksede, sonrasında film tamamen dram yüklü seyretti..
Konusu ve gerçekçiliğiyle bu filmi begenmedim diyemicem.. Başarılıydı.
Sonu bana göre biraz vasattı. Daha farklı bi şekilde bitebilirdi.
Genel anlamıyla verdiği mesajlar dolayısıyla tavsiye edebilirim..

Sonuç olarak;Filmin birkaç yerinde oyunculuk hoşuma gitmesede ellerindeki imkanlarla çağımızın gerçeklerini güzel şekilde işlemişler ve mercek altına alınacak genç bir oyuncu çıkartmışlar.

Filmdeki O genç kızın naifliği saflığı ve en önemlisi inandırıcılığı insanın başını aldı korkuttu başka dünyalara götürdü.Bir anda ilerde çocuğumun başıma gelirse dedim babasının yerinde hissettim o anda bana dokundu, filmin başına kitledi bırakamadım.Türkçesinde nasıl o hissi verirler bilmem ama Sanki duygu akımı vardı bana doğru dalga dalga.Senaryosu tam günümüz şartlarında hayatın bir kesiti birçok insanın başına gelmiş bi olay.

Genç kızı canlandıran oyuncu kardeşimle aynı yaşta ciddi bir kavga sırasındaki hareketleri kardeşiminkilerin biraz daha abartılmış hareketleri gibi geldi başka bi ülkeyi konu alınca o kadar fark olsun dedim gerçekten çok güzel bi oyunculuk çıkartmış.Ebeveynlerinin ikiside oscar adayı olmuş oyuncular hani çok büyük oyuncular diyemesemde bu filmdeki rolleriyle dar bütçeli bir film için gerçek yeterliden fazla oyunculuk çıkarmışlar.

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on August 16, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

