Son Ders Aşk ve Üniversite izle

Konusu: “İlk dersimiz kimsenin buradan alınacak derse ihtiyacı olmadığı” cümlesi ile başlayan bir üniversite öğrenim dönemi…
Yurtdışından Türkiye’ye gelerek bir üniversitede öğretim görevlisi olan Saffet Hoca’nın ilk dersi bu cümle ile başlar. Zaman içinde öğrencilerinden birisi olan Ulaş ile hayatları garip bir noktada buluşacaktır…

Yurt dışından gelen bir Türk öğretim görevlisi üniversitedeki müfredatla sınırlı kalmaz. Bu yeni hoca iddiasızdır, “İlk dersimiz kimsenin buradan alınacak derse ihtiyacı olmadığı” diye başlar. Ancak öğrencilerin ve özellikle de bir tanesinin onu fark etmesi ile bambaşka bir dünya açılır önlerinde. Saffet Hoca’nın geçmişi ile üniversite öğrencisi Ulaş’ın hayatı garip bir şekilde kesişir.

Teşekkür ederim bana böyle bir film izlettirdiğiniz için. Teşekkür ederim o dönemlerde insanların neler yaşadığını bir kez daha bana hatırlattığınız için. Ve teşekkür ederim böyle güzel insanları böyle güzel rollerde oynatarak gerçekten filmin hakkını verdiğiniz için.

Bu filmi hep izlemek istiyordum ama erteliyordum hep. Keşke ertelemeseydim de daha önceden izleseydim. Gerçekten mükemmel oyunculuk ve mükemmel senaryo. Hayatımda izlediğim bütün Türk filmleri arasında ilk üçe kesinlikle girer. Sanırım daha söylenecek başka bir söz yok bunun üstüne.

Bende çoğu kişi gibi bu filmi yeniden TV de tekrar izleyip vay be Ferhan Şensoy yine bir baş yapıt çıkarmış diyorum. Bu arada konu ve senaryo açısından da kaliteli bir film. Hani sonu mutlu bitmeyen filmlerin ayrı bir güzelliği vardır buda öyle bir filmdi.

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on August 23, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

