Asla Pes Etme 2 izle

Konusu: Farklı alanlardan bir araya gelen dört dövüşçü eski MMA yıldızı tarafından yetiştirilir ve sonunda mirasın ortasındaki her bir hainle savaşmak zorundalar.

İlk filmi yaklaşık 5 – 6 kere izledim.. Mükemmeldi sabırsızlıkla 2 yi bekliyordum ve fragmanlarını gördüğümde kadronun değişmiş olduğunu farkettim ve fiyasko olacağını düşündüm.. Benim gibi düşünen varsa hemen fikrini değiştirsin derim çünkü ilk senaryoya yakın olmasına rağmen dövüşe daha fazla önem verilmiş bu da bu filmi mükemmel hale getirmiş.. Konusu sadece BEATDOWN.. son olarak diyeceğim şudur ki ; Dövüşee hazır mısınız? Hazırsanız İyi SeyirLer…

Bence Fazlasıyla iyiydi. İlk filmin kadrosunun değiştiğini görünce tam bir fiyasko olur diyordum ama yanılmışım gayet güzel olmuş. İlk filme göre dövüş sahneleri daha yoğundu adından anlaşıldığı gibi BeatDown. Ancak şunu söyleyebilirim ki ilk filme göre seçilen müzikler beni hiç tatmin etmedi, ilk filmdeki müzikler fevkaladeydi, tam anlamıyla sahnelere göre senkronize edilmişti. Neticede beklenilen gibi kötü bir film yapmamışlar tebrik ediyorum.

Filmin internete düşmesini ve izlemeyi yaklaşık 4 5 aydır takip ediyordum. Never Back Down’un 1.sini yaklaşık 20 25 defa izlemişimdir. Hayatıma yön veren filmlerden birisi benim için.

Never Back Down 2 yi izlerken 1.deki dövüş efektlerinin çok daha üstünde ve etkileyici dövüş sahneleri yapılmış. Filmde dövüş öncelikli planda kalıyor. İnsanın kendini geliştirmesi ve ihanet gibi şeylerde öne çıkıyor. Filmde 1 dakikanızı bile sıkılarak geçirmeyeceğinizden eminim.

Filmin sonuna gelirsek gerçekten çok heyecanlı bitiyor.

Asla Pes Etme 2 izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on September 1, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

