Maviliklere Doğru izle

konusu: Nefesinizi tutun… Paul Walker (The Fast and the Furious) ve Jessica Alba (Sin City) Into the Blue’da, Bahama’larda geçen oldukça gerilimli ve heyecanlı bir aksiyonla beyazperdede…

Denizin yalnızca 60 feet altında 6 milyon dolarlık bir hazine bulunmayı bekliyor…. Dört genç dalgıç Bahamalarda efsane haline gelmiş bir batığı araştırmaktadırlar. Söylentilere göre bir konteyner dolusu altın denizin altında onları beklemektedir. Tüm hayalleri gerçek olacaktır… Okayunusun dibinde yatan daha tehlikeli bir gizem ise onları beklemektedir. Buldukları hakkında konuşmamaya karar veren dört arkadaş bu sırrı ne zamana dek saklamayı başaracaklardır?

Fakat işin ucundaki büyük para birbirlerine olan sadakatlerini test edecektir. Her köşe başında başka bir tehlike ile yüzyüze kalan avcılar birden bire av olduklarını fark edecekler…

Bence çok güzel bir filmdi. Filmi Jessica Alba var diye izlemeye başladım, filme kendimi o kadar kaptırmışım ki filmin bittiğini fark etmemişim. Aksiyon filmlerini sevmem ama benim gerçekten çok beğendim aksiyon filmleri var, onların arasında olan bir film. Kadro benim için tamamdır yani, bütün oyuncular hakkını vererek oynadılar, hepsini tebrik ediyorum. Ben herkese tavsiye ederim, çok güzeldi!

Samin jessica alba olduğunu görünce şaşırdım. filmde aksiyon yoktu. sadece adamın sudaki yerleri güzeldi. sıkıcı bi film değildi. tam izleyemedim yani sonlarını izleyemedim ama film ne iyiydi nede kötüydü. boş zamanlarda izlenebilecek bir film.. 10/5

Maviliklere Doğru izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on September 1, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

