Soul Surfer izle

Yapım: 2011 ~ ABD
Tür: Aksiyon, Dram, Spor
Yönetmen: Sean McNamara
Oyuncular: Annasophia Robb, Dennis Quaid, Helen Hunt, Jeremy Sumpter, Kevin Sorbo, Ross Thomas, Carrie Underwood, David Chokachi, Kim Morgan Greene, Chris Brochu, Faith Fay, Kimberly-rose Wolter, Lorraine Nicholson, Mark Kubr, Sonya Balmores
Senaryo: Sean McNamara, Deborah Schwartz, Bethany Hamilton, Douglas Schwartz, Michael Berk
Görüntü Yönetmeni: John R. Leonetti
Süre: 1 saat 46 dk

Annasophia’yı Charlie’nin Çikolata Fabrikası filminden hatırlayan vardır heralde? Oradaki sürekli sakız çiğeneyen küçük kız rolündeydi🙂 Ne kadar büyümüş..Filmi az önce bitirdim ve gerçekten etkisinde bırakacağını söyleyebilirim, böyle filmler izlemeyi çok seviyorum çünkü hayata daha olumlu bakmanızı, sevdiklerinize sahip çıkmanızı sağlıyor. Tıpkı “kız kardeşimin hikayesi” adlı filmdeki gibi. Bu filmde onlardan biriydi ve yaşanmış bir hikayeyi anlatıyor olması filmi çok çok daha etkileyici kıldı. Filmi izlerken bazı yerlerde durup şunu düşündüm:”acaba ben o kızın yerinde olsam o kadar güçlü olabilir miydim? tekrar denize dönmekten korkmaz mıydım? ve en ufak gözyaşı dökmeden kolumun gidişini öylece izleyebilir miydim? hiç sanmıyorum😀 Bu yüzden bu tarz filmleri izledikçe o karakterler gibi oluyorum. Daha güçlü, daha korkusuz, daha cesur:)

Gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmış film. Arkadaş tavsiyesi üzerine izledim ve çok begendim.. Filmin verdiği mesaj: “Hayatta insanın başına herşey gelebilir, ancak biz tüm zorluklara ve engellere rağmen dimdik durarak bunlara göğüs germeliyiz.” Kısacası izlemenizi tavsiye ederim arkadaşlar.. İyi seyirler..

Gerçek bir hikayeden uyarlanmış güzel bir filmdi…

sol kolunu köpek balığı ısırdıktan sonra hayata küsmeyen we sörfe dewam etme kararı alan Bettany nin zorlu mücadesini iyi oyuncularla we güzel bir şekilde anlatıyor film.

bu mücadelesiyle kendi kibi insana cesaret weren genç kız gerçek hayattada da güzel işlere imza atmış.

16 Ay önce kaza sonucu ayağımı sakatladım,9 ay değnek desteği ile yürüdüm..Ya tersi olsaydı diye düşündüm kendi kendime filmi izlerken.Değneklerime takılan kurdelalar,imzalar bile beni mutlu etmemişti açıkçası o günlerde.Yine de o halime bile şükür etmiştim😦

Film gerçek hayat hikayesinden senaryoya aktarılmış.Örnek alınması gereken bir başarının çok güzel hikayesini izledim.

Eğer mücadele ruhunuz varsa hiç bir engel sizi yolda bırakmaz.Siz istedikten sonra başarmak sizin için çok kolaydır.Yeterki isteyin.!

Elleri ve ayakları olmayan Nick Vujicic´i unutmamız mümkün değil.Kolları ve bacakları olmadan doğan ve yaşama azmi ile tüm dünyaya örnek olan Nick´in bir seminerdeki videosunda söylediği sözlerini hiç unutmadım.

Soul Surfer izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on September 13, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

