İyilik Bul İyilik Yap izle

Konusu: Oldukça başarılı bir ortaokul öğrencisi olan Trevor öğretmeninin vermiş olduğu ödev sayesinde kendisini ve çevresindeki insanların hayatını yeniden şekillendirme fikri edinecektir. Bu fikri benimseyen Travor birisine iyilik yapacak ve ona karşılık ise 3 farklı kişiye iyilik yapmasını tavsiye edecektir. Bu sayede iyimserlik zinciri kuracak olan Trevor ailesinin desteğinide alacaktır.

Sadece hayal kurun. Birisine gerçekten yardımı dokunan bir iyilik yapıyorsunuz ve ondan bunu size bunu ödememesini, fakat ileriye taşımasını ve üç yeni kişiye iyilik yapmasını istiyorsunuz ve bu yeni üç kişi de diğer yeni üç kişiye yardım yapıyor ve bu şekilde evrensel bir iyilik ve nezaket akımı başlıyor. İmkansız mı? Trevor McKinney (Haley Joel Osment), aksini iddia ediyor.

Acı tatlı olaylarla dolu bu hikayede Trevor, sosyal çalışmalar projesi için iyilik yapma zincirini başlatan bir öğrenci. Yönetmen Mimi Leder (Deep Impact), Catherine Ryan Hyde’in romanı üzerine kurulmuş filmde Akademi Ödülü sahipleri Kevin Spacey ve Helen Hunt birarada. Yürekten hissedilmiş bir istek ne kadar etkileyici olabilir? Kendinize bir iyilik yapın ve ‘İyilik Bul, İyilik Yap’ı izleyin.

7 yaşımdayken izlemiştim filmi.O zamanlar bana ne kadar sıkıcı gelsede sonunda hüzünlenmiştim doğrusu.Fikir beynime işlemişti.Neden olmasın ki? dedim.İlk olarak anne ve babamın tekrar beraber olmalarını istedim yapamadım.Sonra daha küçük şeylere yöneldim.Fakat insanın yaşı büyüdükçe kendine ve insanlara olan inancı azalıyor.Şimdi filmi tekrar izledim.Ve bir zamanlar unuttuğum bu fikir tekrar aklıma yerleşti.İnsanı derinden etileyen ender filmlerden.Eğer halan izlemeyen varsa izlemeli kesinlikle.

İyilik Bul İyilik Yap izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on September 22, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

