Kalbinin Sesini Dinle izle

Konusu: Portokalos ailesi, 30 yaşına gelmesine rağmen halen evlenmemiş olan kızları Toula için endişelenmektedir. Ailesinin sahibi olduğu Yunan lokantasında çalışmakta olan Toula, bu hayatından bezdiği için artık büyük bir değişiklik istemektedir. Halasının turizm acentasında çalışmaya başlayan Toula, lan Miller adlı uzun boylu, yakışıklı bir lise öğretmenine aşık olur. Ancak ciddi bir sorun vardır. Lan Yunanlı olmadığı için eski moda bir adam olan Toula’nın babası Gus, bu birlikteliğe kesinlikle karşı çıkmaktadır.

Harika bir filmdi arkadaşlar. farklı ülkelerden olan ama birbirini çok seven iki gencin aşkını daha doğrusu orta yaşa gelmiş iki insanın aşkını, evlenmelerini, ailelerini çok eğlenceli bir şekilde anlatıyor. kız yunan erkek ise amerikalı. en güzeli, insanı en eğlendireni de kızın ailesi kesinlikle çok güzel bir filmdi herkese tavsiye ediyorum. çok harika vakit geçirmenizi sağlayacak.

Çok hoş ve sıcak bi havası olan bir film.TV de çok oynatıyolar bu filmi, her denk geldiğimde izliyorum.

Her ne kadar bizim hakkımızda pek olumlu konuşmasalarda, biribirimize ne kadar benzediğimizi görmek keyif vericiydi.Bunun olmaması zaten çok saçma.. Bizler aynı denizde yüzmüşüz, aynı kadehte, aynı rakıyla sarhoş olmuşuz, aynı salkımın üzümünü yemişiz, yüzyıllarca koyun koyuna yaşamışız.. bu kadar benzerlik elbette olacaktır.

Kendi kültürümüzden de bir şeyler bulabileceğimiz bir film. yunanlar, italyanlar, aile içi ilişkiler derken izlemesi çok zevkli bir film.

Kalbinin Sesini Dinle izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on September 29, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: