Ben X izle

Yapım:2007 – Belçika
Tür:Dram, Psikolojik
Süre:93 dakika
Yönetmen:Nic Balthazar
Oyuncular:Greg Timmermans, Laura Verlinden, Peter De Graef, Maarten Claeyssens, Tania Van Der Sanden, Johan Heldenbergh, Jakob Beks, Titus De Voogdt, Marijke Pinoy, Pol Goossen
Senaryo:Nic Balthazar
Senaryo (Kitap): Nic Balthazar
Yapımcı:Burny Bos, Erwin Provoost, Peter Bouckaert, Sabine Veenendaal

Konusu:Ben, kimseye benzemeyen birisidir. Kendine özgü hayatı olan Ben, dış dünyadan bağımsız bir şekilde yaşamını sürdürmektedir. Gününün büyük bir kısmını internet üzerinden “Archlord” isimli oyunu oynayarak geçirmektedir. Oyunda, çok güçlü, saygı duyulan bir karakteri vardır. Ben’in en büyük hayali, gerçek hayatta da oyundaki gibi bir karaktere sahip olmaktır. Fakat “Otizm” adı verilen hastalığı yüzünden bu hiç te kolay değildir. Sürekli arkadaşlarının şakalarına maruz kalan, dışlanan Ben’in yardımına “Archlord” oyunundan tanıştığı Scarlite adlı kız koşacaktır…

Başrol oyuncusuna gerçekten hayran kaldım.Müthiş bir oyunculuk çıkartmış.Senaryo alabildiğine güzel fakat geçişler müthiş,durağan bir film diye düşündürtmesine rağmen gayet akıcı ve tam anlamıyla ETKİLEYİCİ bir yapım. Herkese tavsiye ederim.10/7.2

Ben X flemenkçe Ben hiçim anlamına geliyomuş Hala etkisindeyim filmin. Bilmiyorum ya. Garip ama güzel bir filmdi. İnsanda en azından bende tatlı derin ama kötü bir etki bıraktı. İzleyin derim. Ne diecğmi bilmiyorum İzleyin sizdede öle bir etki bırakacğına inanıyorum..

Bizim kültür ve ahlak anlayışımızdan uzak olan bir film ama gerçekten otizmin insanda nasıl bir ertki yarattığını nasıl bir hal aldıgını çok iyi anlatan bir film güzel bir filmdi.

Ben X izle

About pembelim

oylesine yazacağim bakalim neler olacak.

Posted on October 22, 2011, in Film izle and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

